Då var det Smillas tur att fylla år.

Som jag skrev i onsdags så gjorde jag likadana kort till dom tre tjejer jag skickar kort till i februari. Dom här tre tjejerna känner inte varandra och dom är från 7 år och upp till 53 år, men jag tycker stämpeln funkar till alla.

Smilla tycker om rosa så jag valde rosa och ljusblått till henne.
(null)
En hÄngla med ett hjärta, sedan skrev jag att diesen var från Sizzix, men det är ju Spellbinders. Förutom grattishjärtat det är från Roxstamps. Jag brukar vilja göra mönsterpapperet lite mindre än kortstommen då jag tycker det är fint när den syns, men här ville jag både ha kvar you are a star, gympadojorna mm så jag kapade bort ytterst lite.

Då var det bara kvar det sista kortet som jag gjorde i denna tappning, men det kommer inte förrän den 23 februari. Just nu kom jag på att det kanske inte var så smart att avslöja att jag gjorde tre lika till tre februaritjejer... nu vet dom ju vad som komma skall, men å andra sidan så tror jag ingen av dom kollar på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0