Grattis Sofia

Idag fyller Sofia år. Ett kort blev gjort och skickat, hoppas det kom fram. Hon bor ju uppe i Norrland och där har dom ju extrema mängder med snö.

Jag kommer lixom inte in i något flow när jag gör kort så när jag skulle börja med kortet så tänkte jag att jag skulle använda samma motiv till alla tre tjejer jag ska göra kort till i februari. Tänkte dock använda olika papper och olika design... men när jag bestämt mig för upplägget på Sofias kort så bestämde jag mig för att alla tre kort får samma upplägg, bara olika färger och mönsterpapper. Trots det så har det inte gått snabbt att göra korten, jag begriper inte varför jag är så himla långsam.

Men, men... här kommer kortet till Sofia:
(null)
Mitt absoluta favoritmärke bland stämplarna är hÄnglar och ju äldre design ju bättre. Den här söta tjejen med hjärtat tänkte jag passade extra bra i februari med tanke på alla hjärtans dag.
Hon är färglagd med distresser. Mönsterpapper från min favorit, Maja Design. Alla utstansade grejer förutom hjärtat är nog från Sizzix och hjärtat...  ja, antingen från Roxstamps eller från Skapat Av....
Craftpapperet (det beige/bruna är köpt på Dollar Store, tack asamia för tipset!

Japp, detta var det första, nu kommer dom följande inläggen bli likadana kort i andra färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0