Grattis Kusin vitamin

Jag har en jämnårig kusin som det är extremt länge sedan vi träffades, säkert 35-40 år sedan.
Men sedan några år tillbaka har vi kontakt via internet. Idag fyller han år så jag hoppas kortet landar i lådan hans idag.

Det här med manliga kort är ju ännu svårare än övriga kort, men så här blev kortet:
(null)
Det veckade bakgrundspapperet är från en after eightkartong. Sedan körde jag vit, slät cardstock genom Big shoten tillsammans med en embossingfolder från Sizzix. Färgade in med Distress oxidedynor, stansade ut grattis i svart hobbykartong. På insidan (som jag glömde fota) satte jag en utstansat drömfångare, tänkte det kunde hjälpa honom att sova bättre.

Idag ska jag först med Bobby till hans fysioterapeut så han kan få laserbehandling, han får ju inte komma till ortopeden på minst en månad. Tror lasern gör honom gott. Sedan blir det bara hem och hämta husse och sedan vidare till Jönköping och Anicura där han ska bli undersökt för sina kväljningar och harklingar. Så håll tummarna för att det är något som går bota, varken vi eller Bobby är redo för något annat.

Texten skriver jag i förväg och lägger bevakning så det läggs ut på rätt dag. Det trodde jag att jag gjort med Lowas kort, men jag hittar det inte, så får nog blogga det en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0