LCHF-muffins i airfryern

Gjorde kardemumma & blåbärsmuffins i airfryern idag.
Jag använde recept från Evelinas Värld
(null)
Men jag tog sötströ och stötte det i morteln och la till 1.5 dl frusna blåbär. Kan tänka mig att minska sockret till 0,75 dl.
Det blev 10 muffins.
Jag rymde 7 muffins och satte airfryern på 175* och 10+2 minuter, sedan körde jag 1 min på 180*
Dom 3 som blev kvar körde jag 13 min på 175*.
Nästa gång testar jag att köra 5 st + 5 st i 175* och 13 minuter. Man får testa sig fram och jag som är lite dålig på att minnas hur jag gjort (jag är inte ens 100% säker på tid o grader jag skrivit här) bör skriva upp el ta kort under tiden - skärpning sara!!!

Glömde ta kort på dom när dom var färdiga men så här såg det ut när jag laddat omgång 1.
(null)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mums så gott! Gott nytt år!
Kram ♥

2021-01-05 @ 15:37:42
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0