Bröllopskort för ovanlighetens skull

Min brors mellandotter ska gifta sig idag. Det blir ett litet bröllop, Corona gör ju så att inte ens alla allra närmsta får närvara. 

Vi har skickat upp ett kort och Swishat en slant till den som fixat present.

Först tänkte jag göra ett CAS, men så blev jag sugen på att använda en av bröllopsstämplarna, det är ju inte så ofta man har chans att använda dom.
(null)
Motivstämpeln är från Scraplyckan, runda grattis från min Idol - asamia -, datumstämpeln är en sån där man vrider fram olika datum, typen kontorsstämpel, fast denna är för scrap. Diesen, Till brudparet är från RoxStamps. Jag försökte få till vinrött och grönt då det är deras favoritfärger, men har ingen aning om bröllopet kommer att gå i dessa färger. Mönsterpapper från Maja Design.

(null)
Lite mönsterpapper som blev över från framsidans papper. Ett visdomsord från ett ark med stämplar som jag tror en privatperson gjorde, hette hon Inger Andersson? Tycker om dom stämplarna. Textstämplar med finurliga och bra texter är något jag skulle vilja ha mera utav, tycker ofta jag saknar den rätta texten att stämpla på insidan.
Sedan stansade jag ut och färglade grattis, herr & fru, tror dom är från Roxstamps. Distanskram från Skapat Av och sedan en personlig stämpel med våra namn. 
Till grattiskort har jag så svårt att skriva Grattis önskar... jag kan önska glad påsk och god jul, men ett grattis har jag svårt att önska någon... vad skriver ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0