Inte lite försenat...

Oooops. Brorsans äldsta dotters man fyller år i januari men då var vi mitt uppe i att försöka få Bobby pigg & kry så det blev inget kort till honom då. Sedan blev ett kort gjort, men inte skickat, men i måndags skickade jag det med min brevbärare så nu hoppas jag det kommit fram, tur jag har en perfekt stämpel från Vilda Stamps till såna här tillfällen.
(null)

Insidan blev inte mer dekorerad än så och utsidan är gjord efter ett kort jag hittade på Pinterest, tyvärr vet jag inte vem upphovsmänniskan är.
(null)
Embossade en bakgrund som jag färgade in med distresser. Rundade hörnen på rektanglarna, gjorde handtaget av G:et i min stora Grattisdies från Roxstamps, stansade ut lite bubblor och stämplade ett grattis med en stämpel från Vilda Stamps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0