Plastsvärfar fyller år

Min icke plastsvärfar gick bort för många år sedan, sedan kom plastsvärfar in i våra liv. Nu är det superlänge sedan vi träffades eftersom Corona ställer till det.

När jag såg denna Grattisdies på Roxstamps så hade jag satt köpstopp resten av året för mig själv, men jag ville ha den så för ett tag sedan så beställde jag den.
(null)
Vit slät cardstock la jag in i en embossingfolder med trämönster och sedan färgade in med distresser. Stansade ut den snygga grattisdiesen och körde den i en annan embossingfolder och färgade in den och skuggan med distresser.

Känns som denna dies kommer att vara väldigt användbar, dels till maskulina lite enklare kort, men med rätt bakgrundspapper och lite blommor eller så, så kan det bli fina kort till vem som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0