Svart & rosa är snyggt

Idag fyller Marre år, fatta vad tiden går fort. 11 år sedan tösabiten kom till världen. Marre är min ena arbetskompis äldsta dotter och än så länge uppskattar hon att få kort. Det gäller att passa på =0)
(null)
Motivstämpeln från hÄnglar & wings, som jag skrivit innan så är det favvomärket. Den rosa mattan/ramen under motivet är en dies, kanske från Wish? Jag vill egentligen stödja Svenska butiker men en gång var jag in på Wish och shoppade lite, men det är så länge sedan så jag är lite osäker på vad jag shoppade men denna kan vara där i från. Blir så glad över lodräta textdies (och textstämplar), i bland måste man bara ha lodräta texter på korten! Och vart kommer då denna grattisdies ifrån? Skulle tippa på Skapat Av, om inte så är det Roxstamps. Texten utstansad i svart, glittrig mossgummi. Det svarta mönstepapperet vet jag inte märke på. Löven och swirlarna tror jag är från Skapat Av’s silverkalender. Liten blomhörna blev det, tycker det är sååå fint, men jag får lixom inte till det.

För många år sedan kunde man prenumerera på Distresser, om jag minns rätt så prenumererade jag på penna, dyna och refill, så smidigt det var. Det skulle jag vilja göra nu också fast pennan utgått så jag hade tagit dynor, ink o oxide och ink refill. Jag har börjat köpa på mig oxiddynorna, ngn då och då. Inkdynorna har jag alla men behöver komplettera med refillerna, där saknar jag några av dom nyare. Så när jag ändå "behöver" beställa något så ser jag till att någon oxide och ngn refill får följa med. Jag har bestämt att inte köpa några fler distresspennor, jag har tyckt om dom men refillerna är nog snäppet bättre.

Jag saknar 36 av oxiderna och 24 refiller. Hm... ca 3 600kr plus dom nya färgerna x 3 då jag vill ha bägge dynorna och ink refill... shit vad mkt pengar det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0