Födelsedagarna sinar aldrig...

Och det är väl tur, men måste alla ligga på våren när jag har mycket på jobbet?

I söndags fyllde prinsessan Lea 4 år, kortet skickades i måndags så jag tror hon fått det nu.
Undrar om det blev för babyaktigt? Men gjort är gjort.

(null)
Dom fina trähararna kom min man hem med till mig före påsk och nu kom dom till användning.
Som jag skrivit säkert 100ggr, jag är ju en långsam scrappare och nu när typ alla i släkten fyller år och jag är sent ute så blir det enklare kort än jag egentligen vill göra. Det roliga med korttillverkningen är ju att stämpla, färglägga, pilla osv. Jag får försöka bli bättre på framförhållningen, så att jag på hösten och vintern gör massor med kort så det finns färdiga eller så gott som färdiga när det behövs.

LEA är utskuret med Slicen och Grattis med en dies, jag har lite dålig koll på mina dies. Tänker att jag ska göra en pärm med utstansat där även mörket står så jag får bättre koll på vilka dies jag har och vem dom är ifrån.

Nu på fredag ska våran Valle påbörja sin strålning, hjälp oss att hålla tummarna att det går vägen, att cancern drar sig tillbaka.

En rolig nyhet har jag också, om två veckor ska vi och kolla på valp...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0