Tack dies

Lite stressad över att jag inte får korten gjorda i tid. Viktor har bra hand med familjens höns så jag snabbgjorde ett kort med en höndies från Magnolia.

Stansade ut höndelarna i akvarellpapper och färglade dom med distresser, jag fick nyaste färgen här om dagen. En blå/grön fin färg som heter salvaged patina. Jag har alla Distress ink dynor, nu köper jag oxiderna som kommer ut och då och då köper jag ngn oxide i dom äldre färgerna. Dessutom håller jag på att fylla upp så jag har alla refillerna oxå. Pennorna tyckte jag om innan, men tycker mer och mer att dom är ojämna i färgerna och ibland svåra att skugga med.

Nu kom jag lite på ett sidospår. Kortet till Viktor... det låg en färdig kortstomme på bordet så den blev det, limmade ihop hönan, stansade ut gräs och grattis - klart!
(null)
Det här kortet kom nog fram på rätt dag, inte så vanligt nu för tiden då det handlar om mig och mina kort jag skickar.

Däremot så fyllde min hundträningskompis jämna år i måndags och jag lyckades inte få till ett kort. Men ett kort ska det bli, jag vet bara inte när...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0