Moster fyllde 70 år

Och jag har glömt blogga kortet jag snabbgjorde.
Eftersom mitt scraprum är på ovanvåningen och valpen inte ska gå i trappan i onödan så blir det aldrig att jag sitter med korttillverkningen. Inspirationen går på sparlåga men mosters kort hade jag tänkt ut innan, men jag drog på att göra det och när jag väl skulle sätta igång så kom jag inte ihåg vad jag hade tänkt göra för kort. Det slutade med att det fick bli ett snabbgjort kort.

(null)
En dalahästdies och en grattisdies plus lite cardstock… inte riktigt vad jag tänkt, men det blev inte så tokigt ändå. Vi tycker om dalahästar, kan liksom inte bli fel. Moster har haft lite terapi med att restaurera gamla gunghästar.
(null)
Här är två av hennes projekt.
Det är så länge sedan jag träffade henne, vi är ju bara upp 1 gång/år och under coronan har vi inte setts, men nu ska jag äntligen få träffa henne.

Vi är på vår årliga norrlandsresa och igår hade vi tur, det kom snö.
(null)

(null)

(null)
Och jag har fått umgås med mina barndomskamrater och svägerskan (fotade så hon kom inte med på bild). 
(null)
Min mamma med alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn träffades och åt grillbuffe.

Hundarna har träffat alla "hundsläktingar", vi har totalt 7 st och det var bara gamla tibben Tindra som inte riktigt trivdes.
(null)

(null)
Lite snöbollskrig med brorsans barnbarn har jag hunnit med också.

Just nu känner jag att jag skulle så gärna vilja flytta "hem" NU, men jag älskar och brinner för mitt jobb så jag blir nog kvar i Småland ett tag till…

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, ska åka och hälsa på min son, hemma hos sig. Vi har träffats hela tiden, men inte varit hem något till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0