6-8 decembers luckor

Blogg.se har krånglat så det har inte fungerat att lägga upp bilder. Dom har flyttat servrarna, därav strulet. Så här kommer dom jag fotat. 
(null)
Rox Stamps: Nu är det jul igen
Gummiapan: Uggla, bok och fjäder 

(null)
Rox Stamps: Julkula med swirlhänge
Gummiapan: Leksakståg

(null)
Roxstamps: GLÖGGPARTY
Gummiapan: tågräls

Roliga dies, jag måste bara organisera mina dies bättre så jag lätt kan se vad jag har och vart dom är… kom precis på att det kanske hade funkat att ha dom digitalt? Får se hur jag löser det.

Just nu är en hantverkare hemma och sätter upp denna väggmatta:
(null)
Vi har bestämt att sätta den denna väg, det är kanske upp och ner men vi ville verkligen att bladen ska växa uppåt. Golvmattan la han in igår men täckte den med skyddspapper så vi vet inte hur det blev. Ska bli så spännande att se slutresultatet!
Han ska visst bli färdig idag. Sedan ska VVS komma och sätta upp dusch mm. Sedan ska vi själva (nä, inte vi som i jag och Peter, men mina bröder) fixa att sänka taket, sätta fodret, montera upp kommoden och sånt. Tänk om Vi hinner bli färdiga innan jul… wow! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0