Årets adventskalendrar

I år blev det "bara" 3 kalendrar mot 7 förra året. En av årets är det dessutom bara 4 luckor i, så en per advent.
Dom kalendrar jag valde i år blev Rox Stamp, Gummiapan (the little bit extra) och hÄnglar & Wings.

Första advent
Först ut var ju då hÄnglar & Wings. Det är deras första kalender och dom har valt att ha en lucka per advent.
(null)
Bra storlek på siffrorna, det passar precis att ha två stycken i julkulan. Jag tyckte det här setet var bra. Men tror inte jag hinner använda det till årets julkort (pga att jag är så långsam då jag scrappar). Jag har precis börjat med julkorten, närmare bestämt i går. Inget är färdigt men jag har uppläggen färdiga, stansat och skurit ut det mesta, så i stort sett är det bara monteringen kvar på dessa 8 kort. Sedan har jag faktiskt två kort färdiga sedan början på året. 
Åter till kalenderöppnandet.

1/12
(null)
Rox Stamps: GRATTIS tag (och bokstäver)
Gummiapan: Cirkel med gran 
Känns som användbara dies!

2/12
(null)

Rox Stamps; När orden inte räcker till 
Gummiapan: skylt, rosett och kärve 
Har ingen aning om det är tänkt som skylt & kärve.

Dessa dies känns oxå användbara. Det är kul med dies, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0