Inte färdigt, men på G

Våran vattenskadade toalett/badrum är inte färdigt än, dels var det en mycket mer omfattande VVS-historia än någon anade. Men nu är det nya fräscha VVS-grejer och ett vattenskåp har blivit insatt i sovrumsgarderoben. Snickaren är klar (eller jag vet inte om han ska fixa ngt efter mattläggare har varit här), så nu väntar vi på att mattläggaren ska höra av sig om när han kommer.
(null)
Så här ser det ut nu. Vi får använda toastolen men måste fortfarande spola med hink.

Inredningen har börjat att komma, handduksvärmaren och duschväggarna står och väntar här hemma. Om väder inte blir för dåligt i helgen så åker vi till IKEA (Umeå) och köper kommod och tvättställ. Sedan väntar vi på leverans av toalettstolen, element, fläkt och själva duschen.

Men innan allt det ska in så ska ju såklart golvmatta, väggmattan och bården upp och det slutade med denna kombo:
(null)
En mörk kopparfärgad matta, en blekgrön vägg med mönster och bården i matchande grönfärg med lite, lite prickar/fyrkanter i.
Till det blir det en brun Godmorgon kommod och vi ska använda två väggskåp från en gammal serie från IKEA, ett spegelskåp och ett skåp med glasdörr med mönster. 
Serien hette Flåren och jag fick dom av i födelsedagspresent för många år sedan, men jag vill behålla dom trots att många tycker jag ska köpa nytt då allt annat i badrummet blir nytt, men där ger jag inte med mig!
Så här ser dom ut
(null)

Idag fyller mamma år så när jag sovit en stund (har jobbat natt och ska jobba en natt till) ska jag göra färdigt hennes födelsedagskort och gå över och hälsa på henne en stund. Hon är redan firad och presenten har hon också fått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0