Mammas julkort

Var precis över till mamma & brorsan och lämnade julkortet. Mamma hade blivit jätteförkyld i natt. Jag skulle egentligen baka kakor med henne men det får bli en annan dag , hinner hon inte bli frisk så får jag försöka fixa det ändå. Bondkakor och russinkakor vet jag att det fanns önskemål på.
Men nu till ytterligare ett snabbgjort kort.
(null)
I går fick jag hem en bakgrundsstämpel så jag testade den. Embossade snöflingorna med vitt pulver, inkade in bakgrunden med 2 olika blå distresser. Hade flest stämplat god jul cirkeln, färglade och klippte ut snögubbarna från lucka 3 i hänglarochwings adventskalender. Skulle kanske dekorerat lite mer men just nu känner jag bara en massa stress så det fick bli så här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0