Idag är det Smillas dag

Och trots att vi inte umgås på ngt sätt så gör jag kort till henne och hennes syskon, det är sedan gammalt…

I år blev det ett kort som jag gjorde samtidigt som kortet häromdagen. När man är trög som jag så är det smidigt att göra liknande kort när man ändå är igång. Sofia o Smilla känner inte varandra så det känns ändå ok.
(null)
Samma söta hÄngla, annan färg på embossingpulvret och annat mönsterpapper.
Utstansade glasögon, en die som var i en av årets kalendrar. Tänkte att den diesen kommer jag nog inte använda. Men Smilla har skaffat glasögon som hon passade så himla bra i så då kom jag på att jag hade den diesen, blev bra tycker jag.

Vi kämpar med att sortera grejer, fundera och planera. Jag har börjat sortera i scraprummet, tänkte sälja en massa men där satte maken ner foten. Ta med allt! Det kommer jag inte göra. Jag har sorterat ut lite som jag är ytterst tveksam till att jag kommer använda. Blir nog en sväng förbi förskolan och kolla om dom vill ha det. Jag körde upp en stor kasse ritpapper och det blev dom glada åt.

Jag är ,som jag skrivit 299 ggr, så långsam när jag scrappar, och nu hade jag behövt göra ca 15-20 kort innan jag flyttar. Tror inte jag lyckas, jag ska ju hinna jobba, övertid, sortera och packa och hinna med djuren. Men jag får försöka göra lite enkla kort.

Tror jag kommer sitta mer i scraprummet när vi flyttat, då är allt på samma våning. Å andra sidan kommer jag nog att umgås mer med två-benta, finns massa trevligt folk där men framförallt kommer jag nog inte jobba så extremt mycket som jag gjort här, så orken kommer nog vara bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0