Brorsans ena måg gratulerar vi idag

Hu, vad det är svårt att göra kort till män och helst när det är såna man gör till varje år, man vill ju variera sig…

Idag fyller brorsans äldsta dotters man år och dom är en motorintresserad familj så bilar, motorcykel mm har jag redan gjort till honom så i år fick det bli ett vinterkort.
(null)
Ett gammalt set med trästämplar från Panduro fick komma fram från gömmorna. Grattistexten är från Roxstamps adventskalender 2021 och bokstäverna från Gummiapans adventskalender 2021.
Jag hade problem att lista ut vilket som var S, men någon hade stansat ut och lagt upp i en fb-grupp så det löste sig.
Vecka 2 i en utmaningsgrupp jag är med i hade som utmaning att använda band så jag fick på lite band oxå.
Kul med utmaningar så man kanske börjar använda sånt som bara ligger annars.

Insidan vill jag ju piffa lite, jag är dålig på att använda mönsterpapper på i sidor, tror jag är för rädd om mina papper… vilket jag inte borde vara, det kommer bli det en flytt framöver och hur jag ska rymma alla scrapgrejer är en gåta, jag vill ju inte sälja heller, men en del måste nog säljas.
(null)
Tog tillvara på ramen som blev över då jag stansade ut panelen till framsidan. Stämplade grattishälsningen och en hurrastämpel där jag markerade födelsedatumet. Några snöflingor fick agera utfyllnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0