Lowa 11 år

Hästtjejen Lowa fyller 11 år idag.
Kanske tråkigt att jag oftast gör hästkort, men har lite fina häststämplar som jag vill passa på att använda.
(null)
En Magnoliatjej till häst får föreställa Lowa & Fajje. Gräset utstansat med en Magnoliadie och grattis stansade jag ut 3 ggr i 3 olika rosa nyanser för att få höjd och skugga, dom stansades ut med en die från Gummiapan. Bakgrunden gjorde jag med hjälp av stenciler från Lazerdesign. Har inte lyckats med dom innan men nu tyckte jag ändå att jag fick till det.
På insidan stämplade jag en grattishälsning (fel väg då klart) och använde en dies från Skapat Av’s guldkalender 2021 till en sedelhållare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0