”Borre” fyller år och fotar

Idag fyller hon år, hon som tog kontakt med mig nere i Småland och frågade om hon fick samåka till tävlingar. Vi höll på med kaninhoppning på den tiden. Jag bodde i trakten av Skellefteå och hon Bollnäs och hade väl setts på tävlingar runt om i Sverige, men kände inte varandra. Sedan hamnade vi båda i Småland bara ett par mil ifrån varandra och på den vägen är det. Vi har båda slutat med kaninhoppning men vi fortsatte att hålla kontakten och träffas med långa jämna mellanrum. Nu har vi flyttat "hem" så nu blir det nog ännu längre mellan träffarna.
Men ett kort och eftersom det är jämna år så swishade vi en slant också, men jag glömde fota kortet så det bad jag henne göra för foto vill jag ha på det jag gjort!
(null)
Hittade ett sånt fint kort i en fb-grupp som jsg liftat.
Jag gjorde kortet för ett bra tag sedan då minns inte ens märke på allt. Men kolibrin köpte jag från Gummiapan, Grattis med skugga är en Nellie Snellen och stänket är Distress Mica spray, skimrar jättefint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0