En saknad arbetskamrat

Idag fyller en före detta arbetskamrat år och jag saknar henne så. Jag har inte kommit i fas med korttillverkningen och ni som känner till mig vet att jag scrappar långsamt. Nu fick det bli ett snabbkort och jag hoppas det hunnit fram till idag.
(null)
En hÄngla med kanin valde jag, dom skaffade nämligen två kaniner till barnen i somras så jag tyckte denna fina stämpel passade bra. Mönsterpapperet köpte jag i en tobaksaffär som skulle sluta med scrapgrejer, grattisstämpeln är från min scrapidol - asamia, och den utrivna sidan och kvisten är dies från Gummiapan
(null)
På insidan använde jag en stencil från Tim Holtz och färgade in med pumor stone. Insidetexten kanske är från Gummiapan och grattis från Slöjddetsljer.

Jag hoppas jag kommer i fas snart så jag inte behöver stressa fram korten och att jag får lite bättre inspiration eller det är inte rätt ord, jag måste bara komma igång helt enkelt.

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0