Kalle eller Karl som brorsan trodde…

Kalle heter faktiskt Kalle och inte Karl som min bror trodde när hans dotter frågade om honom.

Denna Kalle fyller år idag och kortet fick han igår på det årliga vårkalaset som vi har för dom som fyller år på årets första hälft.

(null)
Jag har ju allt som oftast svårt att komma på vad jag ska göra för kort, till killar är det ännu svårare. Kalle är jägare så det fick bli ett kort med denna söta Magnoliaälg. Granarna är utstansade med dies från Magnolia, kladdade med distresser, vatten och mica stain. Bokstäverna stansade jag ut och satte på en banner från Magnolia doohickey.
Förutom kort så lägger vi ihop pengar och köper något som önskats och i detta fall blev det en blender.
Min man kom inte på något att önska sig så min svägerska kom på den bästa idéen, Peter ska få hjälp av några händiga grabbar att försöka få husbilen lagad. Bättre present är ju svårt att få!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0