”Kort” till min son…

Jag hittade ett kort i Gummiapans blogg som jag fastnade för, det passade min son.
Men när det kom till kritan att jag skulle montera framsidan på kortstommen så kändes det bara onödigt. Han är redan firad av oss två gånger, först i lördags då vi hade ett gemensamt kalas för alla som fyllt och fyller år under årets första halvår, sedan ville han gärna att vi gick ut och åt så det gjorde vi tisdags. 
Han sparar inte korten så jag tänkte att han får bara framsidan…

(null)
Det är ju inte pumpasäsong men jag blev så sugen på att använda dom till detta kort.
Följande märken har disen:
Vimpel = Magnolia (tror jag)
Träd = Magnolia
Bladslinga = Magnolia
Svamp = Gummiapan 
Pumpor = Gummiapan 
Drake = Gummiapan 
Blomstängel = Gummiapan 
Gräs = minns inte vems gräsdie jag använde

Den rutiga bakgrunden är gjord med en stencil från Gummiapan. Grattisstämpeln minns jag inte säkert men tror det är en Vilda stamps.
Allt är infärgat med distress ink utom draken som är embossad med svart glitter och orange  embossingpulver och grönt glace som inte gjorde någon skillnad.

Jag har jättedålig ordning på mina dies. Tanken är att jag ska stansa upp alla och skriva märke och vart dom förvaras. Sedan ska det utstansade antingen vara i fotoficker, fastlimmade på papper eller liknande och samlade i olika kategorier så man ser vad man har. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0