Liiite för fort…

…alltså tiden, den går ju lite för fort kan jag tycka.

Idag är det 35 år sedan jag blev faster för första gången. 

Kanske inte kortet kommit fram, då jag skrev detta var det onsdag och kortet har legat färdigt i ett par veckor men inte fattade jag att det snart var Malins födelsedag… så antingen skickar vi det i morgon och hoppas det hinner fram till fredag eller så tar vi en tur med bilen och stoppar det i deras låda?

Malin har köpt sin sköthäst så det fick bli ett kort med hästmotiv.
(null)
Att färglägga en svart häst var inte lätt, färgläggning överhuvudtaget är inte min starka sida, men jag tycker det är roligt så det får bli som det blir. 
Motivet är en Bildmålarna, granen en dies från Magnolia, Grattis är jag osäker på men gissar på Rox Stamps (ids inte gå för att kolla). Mönsterpapper från Reprint, åtminstone det randiga, det prickiga kan vara Maja…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0