Lilleman fyllde år 29 januari

Men då hade jag ingen inspiration och eftersom han bara blev 1 år så brydde han sig ju inte. 
Men nu till kalaset idag så fick han sitt kort och förutom att vi lagt pengar till köket han fick så fick han även två tavlor som min mamma broderat åt mig. Nu har vi så litet hus så vi kan inte ha uppe alla tavlor så dom kommer till bättre nytta i hans rum än i en låda tänkte vi.
(null)

Kortet fick en kanin som stämpelmotiv.
(null)
En grymt söt kanin från Skogstokig. 1:an är utklippt från ett mönsterpapper i samma serie som ballongpapperet, även vimplarna klippte jag ut från ett papper i den serien. Glömde fota insidan, men där är det ett annat motiv från samma pappersserie, en text om att även små stjärnor lyser mm. ALBIN stansade jag ut ur ett Majapapper.
Jag hoppas Emma tycker om tavlorna, jag ska be att hon lämnar tillbaka dom om hon inte tycker dom passar in där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0