Micko 14 år

Micko är ena brorsans bonusbarnbarn och äldst av barnbarnen. Vi hade tänkt börja ge honom en Swish istället för att lägga pengar till en gemensam present, men det blev något missförstånd så till denna födelsedag är vi med på presenten. Jag tänker att det kan vara kul för dom lite äldre barnen som fått Swish/kort att få påfyllning då dom kan shoppa själva också.

Det blev ett enkelt kort med ett alfabet jag inte använt innan men haft i en herrans massa år.
(null)
Det blev ett minislimline. Torrembossade och färgade in bakgrunden, stämplade Micko och stansade ut ett grattis från Gummiapan.
Stämplade en text på insidan (du är en stjärna, han spelar basket och är riktigt duktig), jag embossade texten med orange pulver men det blev inte orange, det blev bara blankt… kanske för att jag gjorde det på svart papper?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0