Adventskalender, 31 december

Årets sista lucka, eller egentligen så har ingen av årets kalendrar haft luckor. Art by Marlene’s stenciler låg förpackade i rejäla kuvert i ABM stil. Gummiapan & Roxstamps i celofankuvert.
Och årets sista…:
(null)
Gummiapan: Panel med trasiga kanter, hjärta och skriv"ruta"

Riktigt bra avslut på detta kalenderår.

Nu måste jag bara lära mig att använda allt jag beställer hem. 
Jag borde sätta ett mål på att använda minst 10 saker på varje kort, i mina öron låter det mycket men tänker jag till så är det inte så mycket. Kortbas, mönsterpapper, stämpel, färg, utstansat, bling, stencil, glitterlim, sedan kanske man använder mer än en av varje, kanske blommor, lite mixed media grejer, ja jag får nog ihop det om jag anstränger mig.

Jag skulle vilja göra minst 43 födelsedagskort (några får jag säkert prioritera bort), men några blir gjorda samtidigt så dom kommer att likna varandra annars finns inte en möjlighet att jag fixar det.
Kring 20 julkort, gärna lite fler hade jag tänkt mig.
Välkommen till världen, dopkort, alla hjärtans dag, påskkort, morsdagskort och några inbjudningskort bara för att få använda några dies jag aldrig använt.
Det blir kring 80 kort och skulle jag kunna göra 100 st så vore det perfekt för då kunde jag skänka några till byns jullotteri.
Men då gäller det att jag inte ligger på soffan och surfar efter inspiration några längre stunder.
Två kort per vecka låter inte mycket, men dels så är jag en långsam scrappare och när jag jobbar mina 7 dagars pass så blir det inte mycket tid över här hemma plus att hundarna vill att vi umgås. Men jag måste sätta fart med korten helt enkelt!

Jag har inte gjort så många kort i år och jag har dom inte samlade så gick snabbt igenom fotoalbumet och hittade 10 kort jag ändå är lite extra nöjd med
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu vill jag bara önska alla ett Gott Nytt År!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0