Adventskalendrar, 12 december

Snabbfixade fotningen idag (oxå).
Ska ev med mamma på stan idag och i morgon ska jag iväg på morgonen på frisörskolan o klippa mig och om vädret tillåter och jag hinner hem i bra tid ska några arbetskamrater komma hit. Vi ska först gå ut med hundarna och sedan tänkte jag att vi skulle fika lite varmt. Så idag behöver jag städa undan lite.
Men i dag blev det detta
(null)
Gummiapan: Staket av bambu
Roxstamps: dubbelt hjärta
Art by Marlene: Cirklar med streck

Idag var det tre riktigt bra grejer. Stencilen känns retro och det är ju jag svag för.
Men både staketet, om det nu är ett staket, och hjärtana känns väldigt användbara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0