Adventskalendrar, 13 december

Idag har jag varit och klippt mig, från lååångt hår till axelängd. Helst hade jag antingen velat ha Julia Roberts hår, vilket jag bad om när jag skulle göra peruk när jag skulle tappa håret inför cancerbehandlingen, fick avslag på frisyren. Eller så skulle jag vilja ha en kort snygg frisyr men dom är det ju ofta jobb bakom och jag är inte duktig på fixa med hår. 
(null)
Så här kort är det nu, men det går ff att sätta upp i en liten tofs. Efter klippningen åkte vi, vi, det är jag och min allra bästa vän, och tog en fika och hade så tur att det kom ett luciatåg till fiket under tiden vi var där, supermysigt.
Efter jag kommit hem, tagit ut hundarna och varit över och pratat med mamma så öppnade jag kalendrarna, stansade ut och fotade.
(null)
Gummiapan: Toppers såg jag att någon skrev att det var, snygg kant i alla fall och en liten skylt. 
Roxstamps: Grattiskram
Art by Marlene: Ornament, vet inte vad jag ska kalla mönstret.

Grattiskram var ju toppen, men jag tyckte verkligen om toppersen eller vad det nu är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0