Adventskalendrar, 9 december

Idag var det nära jag missade att blogga eller för den delen öppna luckorna. I morse åkte vi direkt till norra delen av stan, där finns ett köpcentrum och hundbutiken vi behövde besöka. Vi hade med killarna för dom behövde prova ut skor, dels får dom snöklumpar som fastar mellan trampdynorna och ibland får dom köldkramp. Efter det så blev det Lager 157, jag ville köpa en tröja och det hittade jag, plus en lång vinterkappa (puffer tror jag det kallas). Sedan in på Rusta för (null)

 att köpa en julaccessoar att ha på AW:n. Hundarna fick låna den när jag kom hem från AW:n (null)
Vi gick på bolaget oxå, jag köpte cider, alkoholfri glögg och Peter köpte julöl. Hem och åt brunch, vilade lite sedan var det till att fixa till dig inför julbord och AW. När jag kom hem blev det slappa i soffan och när vi skulle lägga oss kom jag på att jag inte fixat med adventskalendrarna. Så en snabbfotning av dom och nu i säng.
(null)
Gummiapan: Provdocka
Roxstamps: God Jul
Art by Marlene: Hexagoner och stjärnor

Alla tre var fina, men som jag skrev igår (tror jag), Jultexter är jag ju svag för…

I morgon blir det julmarknad med våra bästa vänner, nu ska jag sätta på en film att försöka somna till…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0