Idag fyller hon år

Peters dotter, min bonusdotter fyller 27 år idag, vart tar tiden vägen???

Hon jobbar numera på en bilfirma så jag använde en bildies denna gång.
(null)
Denna gång tror jag att jag låter bli att skriva vilka märken produkterna är. Jag skriver inlägget långt efter kortet är gjort så jag minns inte och jag är för lat för att krypa fram från filten jag ligger under, men vill någon veta så tar jag reda på det. 

Hur som helst så blev jag inspirerad av en live från Cili in paper.

Vi har ju flyttat långt bort från Becca. Hon var sambo med en kille som kom här uppifrån då vi trodde dom skulle komma uppåt någon gång per år, dom brukade hälsa på hans föräldrar då och då. Men nu har Becca och han gått skilda vägar så nu blir det inte av och eftersom vi har både hundar och katter så är det svårt för oss att åka iväg så det blir nog jättesällan vi kommer att ses…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0