Julkortsföljetång, del 19

Än en gång trodde jag att jag var klar med årets julkort. Jag frågade mannen om vi skulle skicka ett köpekort till hans mamma med sambo, jag har känslan av att dom inte uppskattar korten jag gör. Jag gör dom inte bara för att mottagaren ska uppskatta dom, jag gör dom för att det är roligt och jag älskar att köpa scrapgrejer och dom måste ju användas enligt min man. Men hamnar jag i tidsnöd sp prioriterar jag ju dom som jag vet uppskattar korten. Men vet ni vad maken svarar… Nej, gör ett snabbt och lätt kort till dom. Ok, det blev ett kort.
Jag har hittat en massa kortstommar som jag köpte på mig när jag började scrappa, så jag tog en röd kortstomme och började.
(null)
När vi får kort av dom så är det alltid lite roliga/fräcka/taskiga kort så jag tyckte inte jag behövde göra ett "fint" kort till dom.
Kom att tänka på dessa skoavtryck som jag aldrig använt. Dom är från Skapat Av’s adventskalender för något år sedan och texten God Jul är från Roxstamps adventskalender 2020 tror jag. Körde bakgrundspapperet i en embossingfolder. Ja, det blev ett snabbt och enkelt kort, men resultatet blev inte så pjåkigt som jag trodde det skulle bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0