Julkortsföljetång del 5

Idag bloggar jag familj Emmas kort. Emma är brorsans yngsta dotter, hon har en snart 2-årig son och ytterligare en knodd på väg i början av nästa år. Emma har en väldigt, ja vad ska man kalla det… hennes inredningsstil är väldigt ljuv, allt går i mjuka färger så det är lite nervöst att göra kort till henne.
Jag hade tänkt göra ett liknande kort men utan det röda, men jag kunde inte hålla mig från att göra röda ljusstakar, såna hade mamma när jag bodde hemma.
(null)
Jag tog bara en kortstomme av craftpapper, stämplade en decembertext från Gummiapan och stansade ut ljus och ljusstakar även dom från Gummiapan. Färglade dom med pennor och sedan stansade jag ut god jul & gott nytt år i Craftpapper och ritade konturer runt, diesen är troligtvis från Roxstamps. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0