Idag fyller hon år

Min barndomskompis och bästa vän fyller år idag. Vi är ditbjudna på middag och med oss har vi lite småtjafs enligt överenskommelse…

(null)
Ett enkelt kort i brunt och grönt i en lite roligare vikning jag lärt mig av Majsans Art.
Lodrätt grattis med skugga från Roxstamps. På födelsedagen är en hÄnglar & Wings. Diesen till ovalerna är köpta i någon fb-grupp. Mönsterpapper från Maja Design.

(null)
Jag är sämst på att höra av mig så texten till vänster från Gummiapan passade bra tillsammans med telefonen från Skapat Av.
Bakgrundstextstämpeln tror jag är en Reprint men kan ha jättefel.
Jag finns här för dig, är från JessInk.
Chokladstämplar från Bildmålarna och stämpeln till höger från hÄnglar & Wings.

I paketet hoppas jag det ligger en bukett tulpaner, 2 chokladkakor och några päronMer med sugrör… 

Vi har ju en studiecirkel i korttillverkning och igår bestämde vi att resten av gångerna så ska vi göra en ny vikning varje gång + temat för gången. I går var temat utstansat och nästa gång är det stämpelmotiv.
Det är riktigt trevligt att hålla i en studiecirkel. Detta är min andra, första gången var jag väldigt ostrukturerad och hade inte riktigt kommit i ordning med mitt liv efter flytten, nu är jag mer på banan och mer strukturerad!

Sätter inlägget på timerfunktionen så hon inte tjuvkikar på kortet.
Nu är det dags att hoppa i duschen och fixa till mig för kalas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0