Utmaningskort till Smilla

Idag fyller Smilla 9 år. Jag är med i en månadsutmaning och månadens utmaning är färgen gul.
Smilla och hennes syskon fick två kaniner i somras och för ett litet tag sedan visade sig att en av "honorna" lyckats bli pappa. Så ett kort i gult med en kanin tyckte jag blev en bra kombo.

(null)
För ovanlighetens skull så använde jag inget bakgrundspapper mer än som dekoration, utan kortbasen fick bli bakgrund.
Stämpelmotivet är en Magnolia, färglagd med distresser. Lite olika spillbitar använde jag och sedan stansade jag ut det rivna bladet, rosett och miniblommorna med dies från Gummiapan. Några gula rhinestones i hörnen för att det inte skulle bli så kalt. SMILLA är från ett Panduroblock med mossgummibokstäver i vitt, men jag målade dom gula med distresspennorna.
(null)
Hittade dessutom en skiss som jag använde som underlag…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0