Grattis Ida

 Tiden rusar iväg och idag är det brorsans mellandotter som fyller år.
När jag påbörjade det här kortet så var hennes dotter hos mig så hon fick vara med och välja färg så det blev ett rosa/rött kort.

(null)
Jag hittade en skiss jag blev sugen på. Motivstämpeln är en hÄngla färglagd med distresser. Lea som var med mig när jag färglade sa: oj vad noggrann du är. Tja, jag vill ju i alla fall försöka hålla mig innanför linjerna, sedan kan jag inte det här med skuggningar och sånt men tycker ändå det blir ok, distresser är ganska förlåtande kan jag tycka.
Jag tror Grattistexten kan vara en hÄngla, annars måste det vara en JessInk.
Utstansade kvistarna är Magnoliadies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0