Grattis Marielle!

Kortet blir försenat! I gårkväll dök ett minne på fb upp. Marre fyller år… shit! Hade helt glömt bort att det var nu, i början på mars. Men kortet låg färdigt, skulle bara stoppas i ett kuvert och skickas. Jag såg det igår när det låg där i lådan och väntade, jag la ner ett annat kort som jag gjorde färdigt igår, men reagerade inte på att det var dags för Marres kort att komma fram ur lådan. Eller det var ju för sent redan då. Men i morse åkte det med posten så hoppas det dyker upp snart, posten brukar vara rätt så snabba.

Jag hittade en skiss jag tyckte om och temat jag hade på studiecirkeln var utstansat och så här blev kortet:
(null)
Stämpelmotivet är en Wiff Of Joy färglagd med distresser. Torrembossade bakgrundspapperet, stansade ut blommor, blad, vimplar (heter det så???), siffror och "mattorna" bakom tjejen. Vimplarna är modifierade, dom är mycket längre och har ett helt annat avslut.
Fråga mig inte varför jag valde blått… det är definitivt inte min färg och inte Marres heller vad jag vet, men det blev fint ändå tycker jag.

Idag är det även brorsans ena dotters bröllopsdag, men jag ligger som bekant efter i korttillverkningen så jag hoppade över det kortet, i år, sedan får vi se. Peter skulle se om han kommer ihåg att köpa en blomma och lämna till dom efter jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0