Shoppat lite

Jag har suktat efter denna ganska länge, men tyckte den var lite för dyr och kommer jag verkligen att använda den så mycket? Man kan ju bara använda den typ 2 ggr till samma person/hushåll. Efter ett tag tog den slut, eller jag hittade den inte i någon svensk butik, men så när jag skulle beställa nyaste distressfärgerna så fanns denna dies och nu slog jag till
(null)

Jag hade dessutom börjat utarma mitt förråd av kortbaser och kuvert så det blev det oxå. Sedan var det rea på papper, inte för att jag behöver men jag hittade så fina som passade till brorsans yngsta barnbarn och lite julpapper. Sedan följde en palett med, bra att blanda distresserna i och en bonuspresent fick jag av Reprint där jag gärna handlar dom få gånger jag shoppar nya grejer. Bara att få ett sånt vackert papper om varorna, ja, ni förstår…
(null)

(null)
Nu är jag jättesugen på att göra julkort med den nya diesen men, jag har några födelsedagskort och ett par påskkort kvar innan jag tänkt börja med julkorten. Är rädd jag hamnar ännu mer efter med födelsedagskorten annars.

Nu kom min man hem, det är kanonväder så ska kolla om vi ska ut med hundarna en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0