25-åring

Bästa kompisens dotter blir 25 år idag. Ett kort och några minitriss är det enda hon får från oss. Vi vill bara uppvakta lite lätt nu då hon fyller ett kvarts sekel, annars uppvaktar vi dom inte alls.

(null)
En Happy Birthday embossingfolder och lite distress ink, delade i bitar och monterade ihop med svart fotomatta. Skar ut en skylt med Slicen - varför använder jag inte den mer?
Texten utstansad med hjälp av dies från adventskalendrar.
(null)
Använde en stencil från Art by Marlene till att göra lite retrocirklar. Stämplar från gömmorna och ett utstansat kuvert från sizzix, glad att jag inte sålde det när det var en tjej som ville köpa den. Minitriss går precis ner i kuvertet.
Jag ska lämna kortet till hennes föräldrar så får dom lämna över det när dom firar henne.
Jag skriver som vanligt inlägget i förskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0