Idag, för en herrans massa år sedan…

… blev jag faster för första gången i mitt liv!
Idag fyller flickebarnet 36 år, hon är nästan prick 1 år yngre än min son.

(null)
Hittade ett kort på Pinterest som jag gillade, jag la till ett grattis, som jag satte för långt till höger. 
Virket till grinden är en die från Gummiapans adventskalender, körde igenom bitarna i en embossingfolder och inkade in dom. Blommor o gräs är magnolia doohickey och grattis tror jag är Roxstamps (annars är det Skapat Av).

Sommaren känns långt borta, vi har full vinter.  
Många fördelar med vintern, is på sjön är perfekt att rasta hundarna på. Inga fästingar eller ormar, jag har fått en hund ormbiten och det var fruktansvärt. Björnen sover och… ja, jag gillar vintern. 
Varför det blev ett somrigt kort vet jag inte, kanske något i mig förbereder mig för sommaren. Vi har ju börjat så frön så det måste snart bli lite vår så vi kan sätta igång växthuset, men var sak har sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0