Inget aprilskämt

Idag fyller Per år. Dom bor långt borta numera, eller egentligen är det ju vi som flyttat långt från dom. Men det är gamla kompisar till oss som vi vill fortsätta att ha kontakt med och dom är jag säker på att vi kommer att träffa igen. Dom har stuteri och stor hästgård så dom har svårt att komma ifrån men jag hoppas vi kommer att åka ner till dom och hälsa på.
Per gillar öl och mina idéer börjar ta slut så det fick bli ett ölkort i år.
(null)
Ölskummet är bubblor från Magnolia. Örat/handtaget är G från Roxstamps stora GRATTIS die, resten är bara utskurna bitar som är rundade i hörnen. Grattis är en stämpel från Vilda eller Stämpelboden. Bakgrunden är torrembossad med en folder jag köpt i någon fb-grupp. Sprayade på lite mica stain som jag älskar att köpa men är dålig på att använda. På tal om det, jag har genom åren köpt på mig många rullar washitejp som jag typ aldrig använder. Men så läste jag eller hörde någon som tipsade om att dekorera kuvert med det så man använder dom innan dom torkar sönder. Mina har ju givetvis torkat så dom är ruskigt svåra att använda, men jag använder dom till alla kuvert numera även om det tar säkert en halvtimma att pilla loss bitar tills man kan dra en hel remsa. Jag ska kämpa mig igenom dom…
(null)
På vänster insida skrev jag bara lite personligt till honom och högersidan fick grattishälsningen. Det utstansade är en adventkalenderdie från Roxstamps i tre delar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0