Ett fairytale kort till Sofia

Första halvan av året är det så många av dom jag skickar kort till som fyller år (totalt 43 st och 27 av dom på första halvan av året). Jag är så långsam så oftast hinner jag inte med riktigt alla, det är ju några Påskkort, morsdag, bröllopsdagar, nya bebisar mm dom också man vill hinna med, men jag gör så gott det går. Det är inte lika svårt nu när jag inte jobbar så extremt mycket och kanske tur att dom är på våren, sedan kommer ju julkorten på hösten…

Men idag är det Sofia som fyller år, först ut i februari i år i alla fall. När jag skriver detta (2/2) så väntar vi på brorsans yngsta dotters bebisleverans.

Sofias kort blev ett fairytale kort i år, jag ser så många fina Lavina stamps kort så jag vill träna på att göra liknande, men jag har det inte i mig.
(null)
Bakgrunden infärgad med oxider och sedan bara stämplat med versa fin i svart o grönt. Skvätte på med lite vatten och till sist lite stickles på vingarna och lite på växtligheten…

Det var väldigt enkelt så nästa gång måste jag försöka använda mer stämplar och försöka få till mystiken, hur nu det ska gå till…???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0