Grattis Smilla

Idag fyller min f.d arbetskamrats mellandotter år. Jag har inte så mycket kontakt med dom längre men så länge jag orkar/har tid och dom uppskattar korten så fortsätter jag att skicka till dom. Dom tjejerna har alltid varit så himla tacksamma och glada över korten så då är det ju extra roligt att göra till dom.
(null)
I år blev det en lite tuffare stämpel till henne. Och jag blev lite wild and crazy (haha) och använde flera av Majas mönsterpapper. Ett utstansat grattis med skugga, diesen från Nellie Snellen.

Som vanligt så är inlägget gjort i förskott, det är fredag f.m och jag ska ut och jobba 12-timmars natt från kl 19 i kväll så jag tänkte gå ut med hundarna i det fina vädret och sedan försöka sova en stund innan maken kommer hem och vi ska äta ihop för första gången på flera dagar. När jag jobbar detta skift så jobbar jag e.m ti-to och sedan 4 nätter och Peter jobbar dagtid så det blir knappt att man ses, men för oss som hundägare passar detta perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0