Vännen fyller år

Idag fyller min kompis, min allra bästa kompis år. Vi har känt varandra hela livet och vänskapen har hållit i sig trots att hon flyttade till Göteborg och jag bodde kvar i norr, sedan flyttade hon upp och jag ner till Småland. Men sedan nästa två år tillbaka så bor vi nu i samma by, bara dryga kilometern mellan oss. Love it!

Jag frågade vad hon ville ha för typ av kort och hon ville ha snöflingor och snöflingor blev det.
(null)
Vitembossade en snöflingebakgrund som jag köpte från något udda företag. Inkade in med olika blå oxidedynor, maskade av mitten och stämplade en rund grattistext från JessInk. I samma mapp som dom stämplarna låg hittade jag några Pippin stämplar som oxå är från JessInk så jag stämplade, målade och klippte ut en sån oxå. Dom har höns och kalkoner så jag kände att pippin passade bra.

Inlägget är som oftast skrivet i förväg. Men troligtvis ska vi gå ut på AW på ett ställe som heter Paus inne i Skellefteå i kväll. Jag jobbar egentligen men för hennes skull så har jag tagit ledigt, men det blir en lugn kväll då jag ska upp i morgonbitti och jobba 12-timmars pass.

Förra året på alls hjärtans dag gjorde jag ett alla hjärtans dagskort till dom, men i år blev det inget kort, men vi fick ett av dom (null)
Jag blir verkligen superglad av sånt.

Av mannen fick jag
(null)
Vi brukar inte ge varandra eftersom vi båda tycker man hellre ska visa det hela året, men av någon anledning ville han ge mig detta i år…
Synd bara att jag inte kan ha blommorna framme på bordet. Jag kan nästan slå vad om att antingen en hundsvans eller någon nyfiken katt skulle välta vasen ganska snabbt.
Vi har fuskat och ätit semlor och gofika det senaste så vi kan nog trycka i oss chokladen oxå. Vi äter ju LCHF, som kan betyda Lite Choklad Hjälper Faktiskt…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0