Albin blir 2 år idag

Eftersom jag skriver detta i förskott och det bara publiceras på rätt dag så hoppas jag att texten stämmer. Albin är min ena brorsas yngsta barnbarn. Han ska bli storebror om ett par veckor är det tänkt. Hans storkusiner hör till en riktigt motor/fordonsintresserad familj, så dom killarna har fått kort med samma stämpel när dom var yngre. Abbe är nog inte lika intresserad av sånt, han är en hockeykille men årets födelsedagskort får bli med traktorkillen.
(null)
Stämpelmotivet är från Bildmålarna och färglagt med distresser. Diesramarna är från 2023 års kalender från Gummiapan, den kalendern har haft så många fina och roliga bra att ha dies så den måste jag fortsätta att köpa. 2:an är utskuren från ett mönsterpapper från samma serie som stjärnpapperet. Jag använder mest Majapapper men detta block köpte jag från Reprint Hobby enkom till Abbe, det är hans färger. Grattis… tror jag är från Skapat Av’s kalender 2020, kan kollas upp om någon vill veta säkert.
Bakgrunden gjorde jag med hjälp av… vad heter det nu då??? Typ en mall, molnen är en molnmall men marken är egentligen berg, men jag gjorde det till mark som ska lite se ut som snö. Kanske inte ungen ska vara ute barhänt och i keps på vintern o köra traktor men nu blev det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0