Grattis Kusin vitamin

Idag fyller min jämnåriga kusin år. Han är uppvuxen i Småland och jag i Västerbotten. 2000 flyttade jag till Småland men jag och Örjan fick inte kontakt förrän november -17. 
Men sedan dess har vi haft ganska tät kontakt, mest via messenger. 
Nu har ju jag flyttat upp till Västerbotten igen men jag hoppas han kan komma och hälsa på.

Ett kort till honom har jag gjort, visste inte alls vad jag skulle göra för något men det blev en röd bil, om jag minns rätt så hade han det.
(null)
Lite kugghjulsstämplar och dies. En torrembossad Happy Birthday bakgrund och en Häppi Börthdäj stämpel från Rox Stamps fick det bli.
Insidan fick bli med en massa kugghjul och en peppande text. Bilen vet jag inte märke på, tror den är köpt på fb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0