Igår yngsta o idag äldsta

Igår fyllde brorsans yngsta barnbarn år och idag fyller brorsans äldsta svärson år.

Det är sjukt svårt att göra kort till män tycker jag. Men Andreas är fordonsintresserad så i år fick det bli en traktor på kortet.
(null)
Traktorn var med i 2023 års kalender från Rox Stamps. Jag ville använda den men visste inte hur så frågade i Rox-gruppen om tips och jag fick några olika som jag mixade ihop. Traktorn embossades i grönt med silverdetaljer och lite rost. Däcken stansade jag ut två gånger och målade svarta. Rutorna målade jag lite slarvigt och täckte med crackle accent som inte hunnit torka innan jag fotade. Traktorn sitter på ett kaffepapper då han är en kaffedrickare av rang. Stämpeln uppe i högra hörnet tyckte jag passade Andreas då han är lite äldre än resten av svärsönerna. Grattis med skugga är från Roxstamps, har den i två storlekar och älskar den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0