Lowa blir tonåring

Jag minns det som det var igår som hennes föräldrar berättade för oss att dom väntade barn och nu fyller denna underbara unge 13 år… 
Lowa bor på en hästgård, dom har stuteri och föder upp Welsh cob och ardenner och pappan är hovslagare. Så till familjen blir det mycket hästkort när dom ska firas och det blir det denna gång oxå.
(null)
Jag älskar ju dalahästar så när jag såg att Gummiapan hade en liten dalahäst var jag ju tvungen att köpa den. Grattis är oxå en dies från Gummiapan som jag köpte på deras megarea, den stansade jag först ut i ett kraftigare papper och sedan i glittrigt foam för att få lite höjd på det. Hästarna stansade jag ut ur spillbitshögen och skuggade lite med valnut stain. Översta och nedersta raden fick distanskuddar.

Jag hade tänkt göra ett annat kort men stämpeln jag tänkte använda hittade jag inte så jag trodde att jag mindes fel om att jag hade den stämpeln, men idag när jag letade en Swishtext så hittade jag stämpeln så den får jag försöka komma ihåg att använda nästa år.

Här är Lowas tidigare kort:
(null)
2023. Lowa 12 år

(null)
2022. Lowa 11 år

(null)
2021. Lowa 10 år

(null)
2020. Lowa 9 år

2019, hittar inte något foto så kanske hon inte fick något kort, jag har ju haft riktigt djupa scrapsvackor så inte helt omöjligt.

(null)
2018. Lowa 7 år

(null)
2017. Lowa 6 år har fått stallkatter

(null)
2016. Lowa 5 år

2015 hittar jag inte heller något kort ifrån så antingen har jag inte gjort något kort eller så har jag slarvat med fotograferingen eller bilden.

(null)
2014. Lowa 3 år

(null)
2013. Lowa 2 år

(null)
2012. Lowa 1 år. Jag och Lowas mamma lärde känna varandra genom kaninhoppning så därför har det även blivit lite kaninkort genom åren.

(null)
Välkommen till världen 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0