Hade tänkt ett annat kort

Till Marre hade jag först tänkt göra ett annat kort, men så kom jag ihåg att hon fyller tonåring så då ändrade jag till detta kort.
(null)
Inget märkvärdigt men tyckte ändå att det kan funka. Nu när jag ser kortet på kortet så tänker jag nog lägga till lite mer bling, får se om det blir så…
Blomdelarna är gjorda med en punch från Panduro och 13 är utskurna med Slicen, kanske dom skulle varit lite större?

Texten tror jag att jag köpt från TEMU, annars är den från ngn på fb. Jag har beställt en gång från TEMU, jag är egentligen emot såna ställen men jag skulle beställa en present till mamma och enda stället jag hittade den på var där och då passade jag på att köpa lite scrapgrejer mm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0