Min ena tremänning fyller år

Idag fyller min tremänning år. Vi är födda samma år men har typ ingen kontakt längre. Men jag blev sugen på att skicka ett kort till henne.

(null)
Jag hade lite bråttom när jag gjorde kortet, inte för att jag var sent ute, det var någon annan orsak som jag inte minns nu. Men jag hade tänkt sätta motivet på en panel men det blev direkt på kortbasen. Kortet glömdes bort, eller snarare förväxlade jag mottagaren så när jag upptäckte det då blev jag sen med att posta Åsas kort.

Texten är från JessInk, tagen är en dies från Skapat Av’s Silverkalender 2021. Den gröna swirlen är en Magnolia die. Några köpta blommor, några punchade med en Panduropunch, en köpt rosett och lite band. Det är inte så ofta jag använt dessa grejer så kul att dom kom till användning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0