Påskkort blir det inte många av

Det kan hända att det bara blir 1 påskkort, kanske 2 om jag får tummen ur.

1:a påskkortet gjorde jag till våra goa vänner. 
Jag jobbar påskhelgen och åker 05:55 hemifrån och är hemma 20:00 så då orkar jag oftast inte göra så mycket mer än äta och duscha. Men Peter är ledig så han kommer nog att umgås med dom på påskafton.
Kortet har jag liftat från Jen9. 
Det är lite kul. För jätte, jättelänge sedan så fick jag ett paket från Pysseltagen, tror det var adresserat till mig men det var inte mina saker i paketet. Jag kontaktade Pysseltagen och det visade sig vara till en scrappar i en grannby. Så fick jag kontakt med cacas och några år senare när jag ordnade en scrapträff så bjöd jag in cacas och hon bjöd in Jen9. 
Nu har ju jag flyttat upp till Norrland så nu blir det inga mer scrapträffar med dom härliga och duktiga tjejerna men jag följer dom ju såklart på sociala medier.
(null)
Stämplar från Craft emotions. Dom är ju hur roliga som helst. Rutorna gjorde jag för hand, stämplade, maskade och färgade in bakgrunden med Distress ink, Twisted citron. Stämpeltexten vet jag inte vilket märke det är, jag köpte en bunt med begagnade stämplar från olika märken och där fanns den med.

Jag ska försöka göra ett till påskkort så att mamma får byta ut julkortet hon fick, det står framme fortfarande tillsammans med ett vintrigt födelsedagskort…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0